Urząd Gminy
Wójt Gminy Dąbrowa Biskupia
mgr Marcin Filipiak
Sekretarz Gminy
mgr Marzena Gustaw
Skarbnik Gminy
mgr Anna Kuberska
REFERAT FINANSOWY:
mgr Anna Kuberska - kierownik Referatu Finansowego
- mgr Patrycja Borkowska - zastępca Skarbnika Gminy
- lic. Natalia Amborska - podinspektor ds. księgowości
- Wiesława Dudek - kasjer
- Wiesława Kołtuńska - inspektor ds. wymiaru podatków
- Karolina Czaplewska- młodszy referent ds. księgowości podatkowej
- mgr Agnieszka Marcinkowska - starszy inspektor ds. księgowości
- mgr Aneta Czekaj - podinspektor ds. księgowości
REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH,
URZĄD STANU CYWILNEGO:
mgr Sławomir Kańkowski - kierownik Referatu Organizacyjnego
i Spraw Obywatelskich,
kierownik Urzędu Stanu Cywilnego;
Redaktor naczelny kwartalnika
"Dąbrowianin"
- mgr inż. Iwona Piotrowska - starszy inspektor ds. zamówień publicznych i archiwum
- Iwona Szczukowska - starszy inspektor ds.ewidencji ludności, zarządzania kryzysowgo, obrony cywilnej i wojska
- Urszula Kilimiak - inspektor ds. obsługi sekretariatu i zezwoleń na sprzedaż alkoholu
- mgr Monika Wochna - starszy inspektor ds. obsługi Rady Gminy
REFERAT BUDOWNICTWA, GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ, KOMUNALNEJ, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA:
mgr Magdalena Kryszak - kierownik Referatu Budownictwa,
Gospodarki Przestrzennej,
Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- mgr Paulina Zasada - podindpektor ds. gospodarki nieruchomościami i zarządzania przestrzennego
- Piotr Gadaliński - inspektor ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i ochrony przyrody
- mgr inż. Joanna Roszak - starszy inspektor ds. ochrony środowiska
- Krystyna Guźlecka - inspektor ds. gospodarki odpadami
- Klaudia Kozińska - pomoc administracyjna
STANOWISKO NIEZALEŻNE:
mgr Andrzej Zachwieja - informatyk
mgr Katarzyna Pawłowska - inspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.
PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ NA TERENIE POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO
Nieodpłatną poradę prawną można uzyskać w Inowrocławiu w Starostwie Powiatowym ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38
Więcej informacji można uzyskać na stronie BIP Starostwa Powiatowego - LINK